news

نجات اضطراری آسانسور

به صورت کلی سیستم بلک اوت یا نجات اضطراری آسانسور به سیستمی اطلاق می شود که در صورت قطع برق شهر کابین را به نزدیک ترین طبقه رسانده درب را باز می کند تا مسافران آسانسور خارج شوند.

 

این سیستم معمولا" به صورت آپشن جداگانه ایی بر روی تابلو فرمان نصب می گردد ، تغذیه این سیستم به وسیله باطری صورت می گیرد و عملکرد ان به این صورت است که بعد از قطع 3 فاز همزمان برد بلک اوت روشن شده ابتدا کمی موتور را در دو جهت بالا و پایین به حرکت در می آورد ، هر طرف که آمپر کمتری جهت حرکت نیاز داشته باشد جهت حرکت کابین خواهد بود.میزان جریان کمتر بستگی به تعداد نفرات محبوس در کابین آسانسور خواهد داشت.اگر تعداد نفرات داخل کابین کمتر از نصف ظرفیت کابین باشد کابین به سمت بالا و اگر بیشتر باشد به سمت پایین و نزدیکترین طبقه هدایت خواهد شد.

باطری سیستم نجات اضطراری

تعداد باطری های بلک اوت بستگی به نوع تابلو و ظرفیت آسانسور متفاوت می باشد ولی معمولا" 4 یا 5 باطری V12 استفاده می شود. این سیستم باید حداقل ماهی 1 یا 2 بار به وسیله سرویسکار تست شود تا هم از عملکرد صحیح آن مطمئن شود و هم باطری ها دشارژ و مجدد شارژ گردند تا عمر مفید آنها بیشتر شود.

باطری سیستم نجات اضطراری

UPS

عملکرد سیستم یو پی اس آسانسور همانند سیستم نجات اضطراری می باشد با این تفاوت که سیستم بلک اوت معمولا" از یک برد تشکیل شده است که با تابلو فرمان تلفیق می شود و ظرفیت آن بستگی به ظرفیت آسانسور دارد.

قیمت سیستم نجات اضطراری آسانسور

قیمت سیستم بلک اوت آسانسور از قیمت برد و باطری ها تشکیل می شود.معمولا" قیمت باطری ها در بازار و فروشگاه ها مشخص می باشد ولی قیمت برد و اجرت نصب آن کاملا" بستگی به نوع تابلو فرمان و خدمات پشتیبانی آن دارد.

نصب سیستم نجات اضطراری آسانسور

اکثر تابلوهای آسانسور این قابلیت را دارا هستند که سیستم نجات اضطراری به آنها اضافه شود.

 

فروشگاه دیجی لیفت ارائه کننده انواع یو پی اس آسانسور می باشد.

شماره تماس برای سفارش یو پی اس آسانسور

021-22653991

021-26201143

ارسال فوری
تضمین دقت و کیفیت
پشتیبانی 24 ساعته