20200223010400_unnamed.png
شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات دیجی‌لیفت

ورود کاربران به وب‏‌سایت دیجی‌لیفت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ثبت سفارش، پیگیری سفارش و سایر خدمات ارائه شده توسط دیجی‌لیفت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دیجی‌لیفت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجی‌لیفت از سوی کاربر است.

20200203001812_unnamed (1).jpg
انواع درب آسانسور

درب ها به انواع لولایی، درب اتوماتیک از وسط بازشو و رو هم بازشو تقسیم می شوند.درب های لولایی ساده ترین و ارزان ترین نوع درب طبقه است. این درب ها در گذشته اغلب از جنس چوب ساخته می شدند و به علت قابلیت اشتعال و تمایل آن ها به تاب برداشتن امروزه استفاده نمی شود.در حال حاضر درب های فلزی متداول تر می باشند.

20200201015540_unnamed.jpg
انواع موتور آسانسور

نیروی محرکه لازم برای جابجایی کابین آسانسور توسط موتور آسانسور تامین می شود.البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که در آسانسورهای کششی همه ی نیروی لازم برای جابجایی کابین توسط موتور تامین نمی شود؛ بلکه بخشی از این نیرو توسط وزن کادر وزنه تامین می گردد.برای مثال وقتی که کابین آسانسور در پایین ترین طبقه قرار دارد، کادر وزته بالا می باشد و برای بالا آمدن کابین، لازم نیست موتور آسانسور، تمام نیروی مورد نیاز برای به حرکت در آوردن کابین را تامین کند.

ارسال فوری
تضمین دقت و کیفیت
پشتیبانی 24 ساعته