news

شیوه‌های پرداخت هزینه سفارش در دیجی لیفت

شیوه‌های پرداخت هزینه سفارش در دیجی لیفت

 

پرداخت اینترنتی (به زودی)

کاربران دیجی‏‌لیفت می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

 

واریز وجه به حساب دیجی لیفت

کاربران دیجی لیفت می توانند سفارش خود را ثبت نمایند و پس از تایید نهایی سفارش، آن را در وضعیت "منتظر انجام پرداخت" قرار دهند. سپس مبلغ سفارش ثبت شده را به حساب زیر واریز نمایند.

نام صاحب حسابشرکت پارت دنافوز
نام بانک و شعبهبانک دی شعبه تهران-آفریقا کد 0157
شماره حساب0204712008000
شماره شباIR720660000000204712008000

پس از واریز وجه به حساب ذکر شده مشتری موظف است تصویر سند واریزی را به واحد فروش دیجی لیفت ارسال نماید. واحد فروش دیجی لیفت پس از بررسی سند و تایید آن، سفارش را در مرحله پردازش، آماده سازی و ارسال قرار می دهد.

مشتری می بایست مبلغ سفارش را در همان تاریخی که سفارش را ثبت نهایی کرده است به حساب ذکر شده واریز نماید. اگر مشتری مبلغ سفارش را در تاریخی بعد از تاریخ ثبت نهایی سفارش واریز نماید، تصمیم گیری در مورد سفارش ثبت شده بر عهده واحد فروش دیجی لیفت است و در صورت تایید آنها، سفارش پردازش و ارسال می شود. در غیر این صورت مبلغ واریز شده توسط مشتری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد و سفارش ثبت شده لغو می گردد.

 

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

اگر به هر دلیلی نیاز به مرجوع شدن کالای خریداری شده توسط مشتری باشد، مشتری پس از انجام هماهنگی های لازم با واحد فروش دیجی لیفت میبایست شماره حساب و شماره کارت بانکی حسابی که به نام سفارش دهنده میباشد را در اختیار عوامل واحد فروش دیجی لیفت قرار دهد. 
در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری کشف شود، دیجی‌لیفت مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

ارسال فوری
تضمین دقت و کیفیت
پشتیبانی 24 ساعته